Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Τα 5 πράγματα που με κάνουν και βαριέμαι...

1. Η εμμονή όλων των ανθρώπων γύρω μου να παίζουμε επιτραπέζια και παιχνίδια που ψάχνουμε τους δολοφόνους, τους αναπτήρες ,τη νύχτα που πέφτει στο Παλέρμο, τα ζώα-τα φυτά-τα πράγματα... Εγώ για έναν καφέ ήθελα να βγω.......
2. Η συσκευασία του ψωμιού του τοστ. Κάθε φορά πρέπει να την επισυνάπτω με εκείνο το πλαστικό πραγματάκι που γρατζουνά τα δάχτυλά μου...
3.Η Αμαρυλλίς που θέλει ντε και καλά να μας αποδείξει ότι είναι τραγουδίστρια...
4.Τα διάφορα status των φίλων μου στο facebook που νομίζουν ότι είναι έξυπνα και χιουμοριστικά...Θερμή παράκληση: όποιος δεν μπορεί να χειριστεί το λόγο σωστά , ας σωπάσει για πάντα.....
5. Οι γυναίκες που το παίζουν γκόμενες ποζάροντας με λάγνο βλέμμα, με φόντο τα μαγευτικά πλακάκια του μπάνιου τους και την εξωτική λεκάνη της τουαλέτας ...

Βαριέμαι, βαριέμαι, βαριέμαι!!!

2 σχόλια:

  1. Whaaaat? Τα επιτραπέζια είναι η χαρά της ζωής!!
    (ελπίζω το 4 να μην πήγαινε για μένα :S)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χριστέεεεεεεε μου η ζωή μοιάζει με μια τεράστια Μονόπολυ!!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχαχαχαχα
    (μιλώ για ανθρώπους που δεν ξέρουν να χειρίζονται το λόγο......)

    ΑπάντησηΔιαγραφή