Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Τα 5 πράγματα που μου λείπουν...

1. Να πέσω στο κρεβάτι μου χωρίς καμία σκέψη. Και τα μάτια μου να κλείσουν τα δέκα πρώτα δευτερόλεπτα μετά από μια εξοντωντική ημέρα στην πλατεία παίζοντας σκοινάκι και κουτσό με τη Σόφι και συζητώντας εναγωνίως για τις καυτές εξελίξεις της τηλεοπτικής σειράς Esmeralda(τις οποίες μετά μετέφερα και στη γιαγιά μου).

2. Ένα παγωτό χωρίς ενοχές...

3.Ο Αντρέας Μικρούτσικος και οι περίεργοι μαθηματικοί υπολογισμοί του την ώρα που ανακοινώνει στους παίκτες τι ποσοστό ψήφων έλαβαν από το τηλεοπτικό κοινό(ενώ το περουκίνι στο κεφάλι του να ετομάζεται για ελεύθερη πτώση!)

4.Να ονειρεύομαι ότι όταν θα μεγαλώσω θα γίνω αστροναύτης!

5.Οι περιορισμοί των γονιών μου για να γυρίσω στο σπίτι μέχρι τις 9 και...(κι εγώ να γυρίζω 9 και 59 !!!)

(Η ανεμελιά........)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου